ramsey

i love love love hells kitchen. och idag var det dubbelavsnitt med finalen och tjejen vann! men jag förstår inte det svåra med att stå och skrika beställningarna och sen lägga på garnering. jag hade kunnat göra det. jag tycker att dom riktiga proffsen, det är dom som lagar maten och får allt klart i tid. jag hade kunnat betala multum för att få äta ramseys mat. hoppas jag får möjligheten en dag.

julavslutning med grabbarna idag. skönt. jag behöver en break från dom innan gothia. står mig upp i halsen, fast jag älskar dom. jag står säkert dom upp i halsen aswell.


jag gillade en reklam för nåt nytt dataspel som man krigar i. dom spela nån jätteskön låt i den. men den reklamen sänds nog inte mer. nån som vet vad det var för låt och ligger inne med den?

nu spelar grannen hög jävla hårdrock. notera tiden. men jag kanske ska vara glad att han inte har kvinnligt besök. seriöst måste hon vara bortrest eller har dom gjort slut.

jobb hela helgen. perfect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0