jag gjorde mål idag, med foten

fick sms av mor. som vanligt uppdaterar hon mig om de mest väsentliga grejer. det kan vara att gynning är på tv eller att jag glömt något i stp. men denne gång stod det:

"EMD ska vara med i melodifestivalen. kom in som jokrar."

nice! snyggerik i melodifestivalen. blir svårt att välja vem jag ska heja på. månsan är ju också med. men har nån av dom skägg så avgör det saken. skägg vinner. charlotte tycker att danny är snyggast men hon har fått fel för sig. danny heter inte snyggedanny. så erik it is. danny är snygg men erik är snyggerik.

vilket ytligt inlägg. remember folks! det är insidan som räknas. den vinner alltid i längden.

Kommentarer
Postat av: pillan

vilken tur att alla mål räknas : )

2008-12-15 @ 11:07:16
Postat av: Ems

NEJ! Snyggerik är INTE särskilt snygg!!

2008-12-19 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0