innebandysöndag

fan va jag saknar att spela bandy. tjejbandy då. det är inte speciellt naturligt att jag spelar med killar nu. jag blir för manlig. är med på deras hårda skämt och tacklingar. jag har ju iofs haft lite uppvärmning i tre år nu med p93. dom är ju inte fullt så fula i munnen. men jag saknar att spela ordentliga matcher med tjejer. med stanstad. insåg jag idag.

tur jag köpte en rosa vattenflaska så jag behåller min kvinnlighet lite. jag föreslog också att vi skulle ha julfest med luciatåg på förra träningen. men alla rösta ner mig för de sa att jag ville ha det bara för jag skulle få va lucia eftersom jag är enda tjejen.

idag hoppade jag in och hjälpte johanna att coacha hennes småtjejer. mellan 8-10 år tror jag dom är. sjukligt söta. lite okänd mark för mig. men jag gillade det. förutom att vi losa med 1-21. haha men det var deras första match nånsin och om jag minns rätt så losa jag min första match med 26-1 när jag började på bandy. så jämför man var det ett bra resultat. =)

ikväll är det match med korpen mot team nobody. jag vet itne om dom är bra men av deras namn att bedöma så vi vinner säkert. hope so.

nu ska jag fortsätta kolla på finalen mellan sverige och finland. det står nu 5-4 och sverige kommer vinna.

update: sverige vann inte heller. ingen bra dag idag. damerna losa, småtjejerna losa, sverige losa. hoppas inte vi losar sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0