grannens torka

min granne har inte haft sex på tre weeks nu tror jag. om han inte hade det när jag va i sthlm men han brukar inte ha de på måndagar eller tisdagar. eller så har dom sex hos henne nu, nån granne här kanske klagade på stönen. en annan anledning kan vara att dom gjort slut för hon insåg hur enformigt tråkigt deras sex var som helatiden följde samma mönster. 10 minuters juck och sedan går han och sätter på samma låt som vanligt och efter en stund är det 10 minuters juck igen.

ibland undrar jag om jag inte har bättre saker för mig än att lägga märke till en sån här sak...

vi vann med 6-1 idag! 5-0 efter första perioden. vad hände sen? kan man fråga sig. för lite skott kanske och vi kände väl vi hade vunnit. vi bänka även en vi aldrig bänkat förr. han som leder poängligan. gamble gamble. eller bara att vi är sjukt trötta på hans gnäll och ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0