dagen före dagen med stort j

började min lediga dag med att måla naglarna rosa. det gjorde jag pga att jag knäckte en igår i stressen på jobb. vilket är hemskt för jag har inte tid förrän 7 jan.

sen gick jag och emelie på stan. nästan alla mina saker på checklistan checkades av. inklusive nyårsklänning. den är lila. har samuels julklapp kvar. jag tänkte ge han nån film och en world of warcraft tidning till honom. men hittar inte tidningen nånstans. vi brukar ha den på jobb.


sen har jag legat på soffan och kollat på midsomer murders med popcorn. börjar bli hungrig nu och funderar på att bege mig till stp och mammas mat.

fick ett mms av johnnyboy precis, där kajsa suger av kalle. texten löd: "nu är det  inte långt tills kalle kommer." hahaha det är bra att johnny bidrar till julstämningen. vilken jag inte känner av alls.

btw så firade mitt körkort 2 mån igår. tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: pillan

haha ganska säker på att vi har den faktiskt.

2008-12-23 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0