blöööö

jag tänkte skita i träningen. jävla dåligt humör är jag på. johan övertala mig dock att komma ner för dom är ju ganska tokiga dom där pågarna. jag gick ner. va lite gnällig men tillslut va jag med iaf.

mange hade tagit med sig kakor. köpta kakor. och juice. med sötningsmedel i. jag kände hur det växte i munnen och sen slukade den mänskliga sophinken sajland min juice. han blev lite dåsig sen, var säkert pga överkonsumtion av sötningsmedlet.

imorron ska jag klä julgranen. får se om det får mig på bättre humör. många kanske ser framför sig att jag ska ha den där rosa julgranen som rusta säljer men icke! min ska va i guld. kanske ska halsa min blåbärsglögg med. 15%ig. det kan ju inte annat än bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0