wise

det bästa med dagscuper är nog matsäcken. eller ja matcherna är ju roliga också. och lekarna mellan matcherna. men maten. ja, jag har precis gjort klart matsäcken. jag känner mig lite positiv till imorron nu. längtar lite rent av. det kändes ju hopplöst med för lite folk men jag tror det blir bra. det lööser sig, orden jag levde efter på min resa. annars gör man det bästa av situationen. det kankse är min matsäck som fått mig på rätt humör. =)
 
sen behöver vi inte bry oss om present till marcus. det vi skulle uträttat idag i stan när jag behövde jobba. brannefalk fixar. han hade en del överbra idéer. bättre än mina kondomer som är som han uttryckte det  "lite 18 år" haha oj förlååt haha

vad ska man dricka imorron? weell jag va sugen på vin. men inatt drömde jag om öl. jag jagade öl hela drömmen och drack de sen. och kände mig tillfredsställd. så det är nog ett tecken på att det ska bli öl imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0