vandringsbuckla

asså lite deppad är jag måste jag erkänna. jag vet att meningen med en vandringsbuckla är att den ska lämnas vidare. men jag vill såå gärna behålla min buckla! den har stått där så fint i ett år. jag ska ta några foto med oss och föreviga vår tid tillsammans.

jag var lite täppt i näsborren. osså tog jag min nässprey som jag köpte i australia. det är some strong stuff dom har over there. det känns som hjärnan klarnar. samma med deras ögondroppar, min ögoninflammation försvann på ett dygn.

- är du trött idag eller?
- jaa, och förkyld och så ju...
- ja det märks! du är lite lättretlig.
jag trodde att jag alltid va lättretlig.

jag oorkar inte mera. tur säsongen är slut så man kan ha lite ledigt. vi ska gå raakt igenom trean. sådeså! utan försäsong och utan milen. och nästa säsong ska jag ha någon vid min sida, no more tears. annars kan ni sätta er ner för det ska inte va några svarta får mer.

fuck you

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en fortsatt bra dag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-24 @ 18:58:25
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0