välkommen hem louise

borta bra men hemma bäst? hmm.. weeell.. jag vet inte det. just nu kanns allt piss, nastan. plus! att man va tvungen att skaffa facebook nu. sant skit. jag fattar typ inget. men det kanns iaf som jag varit ivag 2 weeks och inget har hant har hemma. jag kanner bara "spara epngar, åk igen"

ursakta att jag skriver knas, mitt tangentbord har nu åäö, bara det att jag inte far in det i huvet..

idag at jag chillipotatis med grillat kott och bearnaise =)

jag kanner mig sjuk, ont overallt och svallningar som nan klimakterietant.

imorron ska jag fixa naglarna, besoka banken, soka mitt gamla jobb och shoppa.

sen ar det nog traning. vad ar traning? det ordet har jag inte varit i narheten av pa 2 manader. och med 1 chipspase om dagen sa ska jag bege mig till vågen och se hur mycket den visar.


dedikerar detta inlagg till johanna tapani.

Kommentarer
Postat av: johanna

aaah, underbart! bevakar din blogg effektivt :)

2008-04-03 @ 10:13:20
Postat av: pillan

jaa spara pengar. fast du vågar ju inte ens kolla vad du gjort av med :D

2008-04-04 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0