pretty women

lördagen blev rolig. back in the game! så att säga. men vi losa så in i helvete. men inte pga att vi sög. vi va grymma och dom yngre spelarna, tre 94or och en 95a, dom var hur bra som helst. tog för sig. så roligt att se. matsäcken va god med. men jag hade glömt gaffel fast det löste sig.

sen var det partyparty. jag började i min ensamhet med två groggar sen gick jag in på ölen och sen en cider. vilket resulterade i att jag fortfarande kände mig full när jag vakna. när vi vandra hem så var klockan lite över fem och sen tog man med sig morrontidningen in.
sen var det ju strålande sol idag så challan och jag begav oss till 8an för at kolla på fotbollsmatch. som vi lovat igårkväll nån gång på småtimmarna. det var trevligt. jävla mysig gemenskap där vid sidan av planen. hej hit och dit till föräldrar och andra. marcus mamma sa "hur mår ni idag tjejer?" och hans pappa "haha sångfåglarna" ja, jag måste ju berätta att jag vann över karin på singstar. men sen att hon låter bättre är en sak. det är poängen som räknas! haha

sen råkade jag förolämpa marcus ekholst. utan att tänka på det. jag menade inte alls så som det lät. hoppas inte han tog illa upp. han såg inte sliten ut.

sol i sinne, brun inne / rudolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0