midsomer murders

jobbade kvart i åtta till fem i lördes istället för sex. skönt med den timmen där. =) sen skulle emma, charlotte och jag ha filmkväll. "vi hyrde ett mellanting" det var den sämsta och mest förvirrande film jag sett. men jag hade mitt vin och mina baconchips. sen fick challan för sig att vi skulle ut. jag ville inte för jag var trött från jobbdagen och skulle upp 7 på söndan. men sen tänkte jag att man lever ju bara en gång. (va inte grupptryck) haha gjorde oss iordning på rekordtid och sedan äntrade jag älskade slagt i nyktert tillstånd.
jag fick ögonkontakt med linus.

kl 7 nästa morron ångrade jag mig för en stund men what to do? interncup! med två lag i cupen och 13 matcher så spenderade jag hela min dag utan stop på bråhög. mitt ena lag vann och det andra åkte ut i semin. sjukt stolt. hes blev jag också.

"vi ses på mama rosa" där träffade jag världens snyggaste man. mamma fnittrade lite när han gått. honom ska jag ha! men ska börja i en lägra kategori tycker charlotte. haha sedan kom nånna knattar och sedan kommer mats. stanstad på mama rosa. mats säger att det där med div tre, det ska vi lösa. tomma lovord eller blir det stanstad nästa år? den som lever får se.

gick runt på adrenalin och socker men sedan när jag kom hem så däckade jag 22.40 med tvn på, kläderna på, chips breve mig och ett halvskrivet sms i mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0