lillhenke

det är faktiskt jävligt otacksamt att vara brun såhär vid denne tiden i sverige. jag får ju inte visa upp min kropp, måste ju ha massa kläder helatiden. idag tänkte jag "vad ska jag ha på mig idag? jeans, jeans eller kanske jeans?" och svårt var det att knäppa dom. inte har man nån grabb heller som ska se den. nä jävligt otacksamt. kan ju åka till badet, men där är det kiss i vattnet och bara pensionärer som motionssimmar att visa benen och magen för.

synd inte pixbos scout var och kollade på vår träning idag, för isf hade dom ringt mig med. lovat plats i första linen! eller förra träningen när jag fyllde vattenflaskor, skillad watergirl.
- vad ska vi ha att dricka?
- spetsat vatten!
tänkte att det hade vatt en rolig grej i gbg kanske? men då får itne dom som kör dricka ur fel vattenflaska. eller gör vi det som vi gör bäst, tar spårvagnen.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0