lilla sjöjungfrun

nu beställde jag precis fem nya disneyfilmer. eller ja, en med depp och fyra disney. =)

och äntligen har dom tagit han i beige jacka på grossen. ökänd. han och hans kompisar har hängt på grossen flera gånger per dag i typ ett år och dom köper alltid bara vars en läsk. en sån för 3 kr. och de går alltid i kassa 10, som är närmast utgången. ibland putar deras jackor, ibland inte. han i beige jacka är svenne men alla andra är utländska i hans gäng. men vi tror han är ledaren.

varje gång dom komemr in i affären ska vi ringa till någon som ska följa efter dom i affären. så det brukar jag göra. men ibland har dom itne tid. så ibland har jag själv följt efter dom. dom ser ju det, och då tar dom inget.

nu i måndes handlade dom av mig igen, en läsk. och jag som är så irriterad på dom häver ur mig "jaha, ni dricker mycke läsk grabbar" det svarar dom inte på. men han enes jacka putade.

men idag! när jag inte jobbar såklart. =( tar dom svinen. de hade gått in ett gäng på 5 st och pernilla hade ringt christer som ringde väktaren och sen tog dom dom utanför. bara han med biege jacka hade stoppat på sig för 800 spänn. fatta hur mycke det blir gånger 365 days a year. jävla småglin. tydligen hänger han på slagt ibland men jag har aldrig sett han där, som tur är. 89a och heter patrik. mer vet jag ej.

Kommentarer
Postat av: pillan

han är obehaglig. det blir alltid bråk när de kommer in för vi slänger ut de direkt. men ja verkligen vad de har snott genom åren.

2008-04-26 @ 10:22:04
Postat av: Anonym

Du skriver sjukt roligt! Roligt att du pekar ut honom! Jag har ingen aning vem det är , men han förtjänar de!

2008-05-17 @ 16:55:06
URL: http://ninakhoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0