klumpigt!

idag såg jag mina vänner irene, gittan och bosse. men dom såg inte mig. eller så blev jag dissad. lessen blev jag! haha nästa gång ska jag ha en kram!

smet iväg till frukten igen. där var det ju så soft. gå och plocka lite. idag var alla på möte så jag gjorde vad jag tyckte behövdes göras. jag slängde jättemycke clementiner och mangos och rädisor. när per kommer dit imorron så frågar han sig nog vad som hänt, var all hans frukt är. men det är bara så att louise hade lite att göra.

idag ifrågasattes jag.
- ha en trevlig dag!
- ojdå! har ni gått en kurs eller? ha ha
- nä jag ÄR så trevlig...


idag lagade jag min cykel. den har gnisslat högt i två days nu och jag fattade inte var ljudet kom från. idag fick jag spel och sparkade på den och nu gnisslar den inte mer. våld löser allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0