kålrot 4747!

hahaa ja okej vissa nummer var fel. men jag har slått clementiner på 4450 idag.. =/ lord. men jag va grym. bättre än många. småprat och ha en trevlig dag till varenda en.

linda, jag jobbar för J.P. vilket betyder att hon är sjuuk och vi slipper henne. =)

john säger att jag får va med i deras gäng igen. grossgänget. tur det för blev fett dissad på slagt haha. "du jobbar inte på citygross" men nu gör jaag. ska jobba imorron med. idag hjälpte jag även till i frukten. per är trevlig.

tele2 stod och sålde nått vid ingången. grabbarna glodde som fan och sen kom en fram.
- hej duu!
- nä jag ska inte ha något abbonemang.
- neej jag tänkte inte... ehm fin färg du har i huden.
- nä jag ska inte ha något! jag måste jobba..

vet faktiskt inte vad han babbla om. jag var mest inställd på att inte bli pålurad något skit. pia sa jag fått rätta attityden i thailand. att jag behandla han som en thaiförsäljare. ja, kanske det. men han var ändå inte söt. vilket man kan säga om telenorkillen som försökte lura mig förra gången.

jag har ju helatiden hävdat att tiden stått stilla här hemma. men jag är inte lika säker på min sak längre. idag tittade jag ut vid frukosten och ser några nya vårblommor sticka upp ur jorden, dom var inte där innan jag åkte. och min granne som gick ut med sin hund har om möjligt blivit ännu fulare och tjockare och hans hund 2 månader närmare döden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0