ha en trevlig daag!

jag måste tyvärr ställa in min date med tvn och inspelade band idag, för jag ska jobba! halv tolv till sjuu. haha hon frågade om jag kunde jobba till åtta men jag börjar redan ändra tider. men hey, jag ska öva prickskytte med mina knattar idag, så åtta går ju inte. men det gick bra. anne lät gladare än nånsin i telefonen. fick kanske till det igår med gubben där hemma.

ja så nu ska vi se om jobbet sitter i ryggmärgen eller om jag behöver fusklapp, men jag tror det sitter kvar. clementiner 4446, bananas 4237 eller kankse nån som vill ha röda royal gala äpplen 4173? (hoppas inte det var fel nu haha) ja okej telefonen kommer gå varm från mig till alla möjliga avdelningar. men jag tror nog dom blir glada när jag ringer och stör dom i arbetet. en liten otippad rast.

hoppas nån rolig jobbar idag.

Kommentarer
Postat av: linda

sist jag jobbade va clementiner 4445 : )

2008-04-08 @ 17:16:50
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: johanna

yeees, city gross-historier! det fyller min dag med glädje :D

2008-04-08 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0