grillmästare

jaaha, inget blir som man tror. först trodde man vi skulle grilla hemma hos annica med everybody allihoopa och sen blev det bara 4 kvaar. sen så blev det jag och chalrotte på min gräsmatta med en grill. jag trodde jag var bäst på att grilla men sen tappade jag ner en hamburger i kolen. damp! charlotte erbjöd sig att äta den. sen så hade jag nog omedvetet dåligt samvete för sen tappa jag ner den andre hamburgaren i kolen också haha. det ska va lika.

nu när jag blidde hemma så hinner jag kankse med den dära cdn.

nu ska jag packa till Jifs städhits och dricka valborgs enda öl. min favorit, sofiero. fast 7.2%, liite för besk.


sofiero i mitt glas, dock 5,9a

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0