gbg

ooorka packa. finns inget värre. stressad till tusen. glömde köpa dressing, hoppas ingen blir besviken. tradigt det blivit som det blivit men jag är inte den som är deen.. kom på att jag glömt bränna en cd. får se om jag hinner annars får vi hoppas nån annan har sommarpojkarna.

när jag cykla hem från jobb så såg jag en moppe stå helt själv vid vägen vid sockerbruksparken. men så tittade jag lite längre in ibland det långa gräset och där kröp två killar och lastade sina ryggsäckar med burkar. jag skrattade högt för mig själv som en å annan tönt. men så gjorde jag med kom jag på sen. jag komemr ihåg en gång jag köpte öl av jeff och sen gömde jag dom i buskarna ute vid johannas hus haha

stress stress stress. känns som jag inte har koll på nånting men älskade göteborrrg here we come! du har säkert saknat oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0