gaan dern taang

- hoolaa!
- här glider du in och säger hola precis som om du varit i spanien.


helgen, va i malmö och bakade kanelbullar, eller jag satt breve och babblade nonstop och sen fick jag äta bullar. =) sen höll jag på att bli överkörd för jag bara gick rakt ut i gatan och vinka åt bilen att stanna som vi gjorde i thailand, men pernilla rädda mig. "vafan göör du?! det kommer bilar"

sen va jag bjuden på midda hos ann. som mötte mig i dörren med "do you speak swedish" och efter det mys hemma hos ida.

lördag, vaknade sent som vanligt. åkte med pappa och skulle välja ut ett tvbord men det vi ville ha var slut så det blidde inget. sen åkte vi till farmor och farfar på kalas. där blev jag förhörd om min resa. dom vanliga frågorna, tex "om du får välja, australien eller thailand?" hmm svårt val. lotta ville mest höra om jag träffat några killar. lilla marie brydde sig inte så mycke om vad jag gjort :
- har du itne köpt nått till mig när du rest?
- vad hade du velat ha då?
- hmm (rycker på axlarna) kaanskeee en ödla?!
sen somnade jag halvt i soffan, jävla jetlag/sockerberoende.

sen var det slagt. så roligt har jag nog inte haft där innan.

           

ska tilläggas att det regnade jättemycke igår + var kallt och detta gillades inte.

det är en fin linje mellan blåst och naiv men den finns där. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0