en söndag i sängen

mamma har spelat in 7 fulla band med saker jag missat på tv. bl.a. alla gynning avsnitt såklart och greys. jag, mr och mrs hippo har spenderat dagen i sängen med tända ljus och minimajs. så jävla romantiskt har vi tre haft det! jag skrattade högt för mig själv helatiden. nalle, den nörden från club goa, skulle lära carolina rikssvenska för hon fick inte prata skånska i tv.
- det är oartigt mot alla svenskar, talar man skånska så ska man vara i skåne.
bert karlssons kommentar på det var " det som är så roligt med nalle, han vet inte vad han pratar om."  och det vet han ju faktiskt inte.

sen laga jag mat, det har jag saknat. vi gjorde ju det i australien men inte på en månad i thailand, jobbigt.

fika imorron med mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0