eftertraktad

imorron har jag tid hos en barnmorska. ja så är det att bli gammal och rynkig, man får inte gå till ungdomsmottagningen längre! så är det och man måste betala för allt man gör. meen vem vill inte betala för att ligga och spreta för en främling? det gör ju ensamma kvinnor som köper en manlig hora. det är nog inte så stor skillnad på det för när jag berätta för mamma så sa hon "du vet väl att hon kommer pilla i dig?" haha ooh va jag längtar nu! fyfan. vill inte.

varför? varför? ååh dumma dumma louise! hädanefter ska jag göra allt som finns att göra alltid för jag inte ska ångra mig sen.

imorron kommer jag ha träningsvärk. slängdes ut i frukten igen och det är faktiskt jävligt jobbigt att lägga upp frukt. lådor och pallar är jävligt tunga. jag blev lite svettig. sen bjöd jag på dagens attraktion, när jag skulle lära mig köra truck. många som kom för att kolla på. men inte körde jag på nån på vägen. Im a natural.

jävligt jävligt dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0