dream on

snorig och trött. har inte sovit ordentligt sen jag kom hem. förstår inte varför. har mardrömmar och vaknar orolig. inatt blev jag gruppvåldtagen och sen vaknade jag för att somna om för att sedan drömma att jag gömde mig för att jag skulle bli mördad. kanske ska gå till en drömtydare, för såhär kan jag inte ha det.

såg en ljuvlig syn på aftonbladet innan. nån sebastian larsson som ska spela i landslaget. ooh ögongodis. hade inte bangat honom. skämt å sido.

nu är jag hungrig. vi ska på opening i malmö på den nya pandorabutiken som min kusin ska driva. hon har då ingen ro i kroppen. på bara några år har hon haft säkert 6 jobb. men iaf, där får vi mat haha. eller tilltugg. danska sådana eftersom pandora är danskt. jag ser fram emot röda pölser iaf!

"jag gör allt för pengar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0