chilla gunilla

denna dagen blev inte alls som jag trodde.

jag skulle egentligen till tandläkaren, sen skulle jag o challan till lund o shoppa presenter osv. sen fika hos ann med andreas. men då ringer min chef och förstör allt. så jag stack till tandläkaren och sedan direkt till grossen för att jobba till sex. med banankräm i käften. mmm..
stressigt värre. pension, barnbidrag och lön. jippie! det är dom fredagarna runt de datumen vi älskar. men efter att ha haft en paus i att vara trevlig på jobb, så sa jag ha en trevlig helg denna dag. mest kankse för att intala mig det själv.

jag har sovit dåligt hela veckan. vaknar titt som tätt och har haft mardrömmar om lundacupen de senaste två. vi är lite folk. och jag kan inte slappna av. idag ringde en förälder och sa att hennes son va försvunnen! jahaa! gick man och va orolig för det med för hans pappa dog för ett tag sen. har han rymt hemifrån? fast själv var jag ganska säker på att han rymt till ett internetcafé han brukar hänga på. men sen fick jag tag i honom och då va han hemma. skönt. och han kommer imorron. skönt.

va bjuden till slummen i arrrlöv på förfest ikväll, sen slagt haha trodde många skulle dit.
- john, vem kommer då?
- njaaää, bara jag o johan o du isf.

nä inte slagt med arlövare. =) stp in my heart

tror jag färgar håret ikväll istället. kanske är några snygga tränare till dom andra lagen imorron.

min mage kurrar jättemycke nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0