bitterfitta

igår gick det väl bra. ska inte gå in på det för djupt men det var en rolig barnmorska. hon skrattade helatiden och var allmänt yr. där var även med en läkarstudent. mycket trevligt haha sen kändes de som hon hade hela armen inne i mig men det gick snabbt. så ska man inte dit igen på iaf ett år. det känns bra.

idag har charlotte tvingat med mig till badet. eller ja hon tvinga ju inte. men jag gick mest med för att basta.
- ska du med till badet imorron?
- för att simma?

doh
vi simmade 20 längder och jag höll på att dö. mina armar kändes som två ormar jag inte hade koll på. charlotte kände på mitt dunkande hjärta och jämförde mig med överviktiga. men sen! gick vi in i bastun som va full med nakna tanter. min belöning. men som om detta inte var nog så tyckte jag att jag behövde en belöning på bengts konditori med. ja, för det var jag värd.
jag bryr mig inte.
jag gör faktiskt inte det. som vatten rinner av en gås, eller hur dom säger. och som det står i tatueringen på killens rygg i charlies änglar "only God will judge me" ja och nu tror jag ju inte på Gud, men budskapet går fram. sen är jag bra på att döma mig själv så det behöver ju ingen annan göra då.

Kommentarer
Postat av: jenny

För att spara dig från onödig tankeverksamhet så kan jag meddela att det inte döljer sig några namn bakom orden.=) Det e bara ord som ska förstärka en helhet.

2008-04-17 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0