balsamera mera

ringde challan.
- hej.
- hej.
- nu har vi inte pratat på 2 dagar.
- nä.


vi är numera 5 st om vår dusch. jag var på kalas challan ringer.
- var är du?
- hos farmor
- jaha för jag tänkte komma och duscha..
- ja men gör det, du har ju nyckel.


taaip säger:

kan jag duscha hos er imorgon?

nu har hon varit här och duschat precis.

jag har haft cravings för fransk hotdog sen thailand. herregud vad jag var sugen på korv då i några days och jag kunde inte sluta tjata om en fransk hotdog. ska nog pallra mig bort till statoil och köpa en.

15 days gick det =( sen skrev jenny blogg igen.

Kommentarer
Postat av: taip

jag är väldigt tacksam för utlånandet av duschen! :)

2008-04-11 @ 10:20:24
URL: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0