1 kopp = 2,5 mått.

idag är jag helt slut, både i huvet och i kroppen. förkyld, det riiiver i min hals. men det är säkert ingen som tycker synd om mig. har precis sovit nån timme och snart är det träning. jag vet verkligen inte vad vi ska göra idag.. jag är slut på nya övningar.

sov inte så bra inatt eftersom jag var på standby att bli inringd om yvonne inte kunde jobba idag heller. vilket betyder att öppna service kl 7.45. ja såklart kunde hon ju inte så jag fick cykla dit i det underbara vädret och tänka att "alla kommer sola idag utom jag" men sen blåste det ju som fan så HA! tji fick ni som tänkte sola. men imorron ska det bara blåsa 3m/s så kanske man man sola då. och imorron är jag ledig.. om dom inte får för sig att ringa in mig igen.

ibland undrar jag vad jag håller på med. gapa stoort.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0