sova är överskattat

tänker inte kommentera bänkningen. ska ta den som en kvinna.

igår blev jag tillsagd att jag stog och hängde för mycket. javisst här är det knivar i ryggen som gäller! böla på dass på jobb.. blablaa. men idag så fick jag jobba för två. satkärring! och inte vågar jag säga till heller. chicken på mig.

efter jobb hämta mamma mig och vi begav oss till nova för att jag ville ha mina skoor nu. fanns inte i storleken nu heller sa den snygge killen. men jag tog en storlek större istället.
mamma och jag:
- måste du ha lila då?
- jaa nu har jag ju beställt en lila klubba. oh så fin jag kommer va haha
- hahaha

snygge expediten lägger sig i:
- hahahaha ja så brukar det låta, vem bryr sig om flex osv. bara det matchar. hahah

blev en tröja, en klänning och en kofta också. blev lite utgifter. men skorna var ju faktiskt gratis haha skyller på det.

45 min bilkö ut från novas parkering. jag skojar inte!

ringde challan när jag kom hem och berättade. plats: toaletten. vet inte om hon hörde att det porla lite men hon sa inget iaf. haha

utgång ikväll! hur ska detta gå? inte bler det mycke för mig iaf. vissa har tidig seriepremiär med sina stjärnor och lider av syndromet  att lätt få extrem bakfylla. men emmie kan dricka hur mycke hon vill ikväll, för hon är ännu en ungdom som inte lider av syndromet.
- du kan dricka hur mycke du vill ikväll! vi ses imorron.
- men jag blir ju så trött

vi ses inte på bråhög denne helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0