into the blue

det blev inte som jag tänkt mig igår men oj så roligt det blev endå. hemmamatch får man ha nån annan dag haha. med rakade ben. skämt å sido.
jenny säger att jag är störd, kanske är det så haha. men jag är och förblir en hopplös romantiker som tror på ödet. zeus var inte bara herkules pappa utan också ödets gud. det har jag läst.

med följd av gårdagens fest så har jag spenderat hela dagen i sängen med tvn på. varje gång jag rört mig så har jag trott att spyan ska komma. men den kom aldrig. som tur är har det varit massa repriser på program jag missat i veckan av olika anledningar. som vanligt kommer jag på mig själv med att sitta och gråta till greys. hur bär dom sig åt? inte sett ett enda avsnitt av det med torra ögon.

linda säger jag har många bollar i luften, men så är det nog inte alls. jag har inte fått den talangen som vissa ligger inne med, att jonglera. så bara en boll i taget för mig. för tillfället. jag försökte ha två men jag tappa den ena bollen, eller rättare sagt så slängde jag den långt åt helvete.


jag har en hemlighet, inte insett det innan, men nu när jag sitter och tittar på han så märker jag hur otroligt sexig han är. detta är jag nog ensam om att tycka. ni kankse undrar vem det är, men det tänker jag inte skriva för då är det ingen hemlighet, och jag skäms nog lite. men ni kan ju roa er med att gissa. den som gissar rätt får ett otroligt fint pris! (en färgradio i valfri färg. en blå.)

jag har sån där lätt hjärtklappning, ibland kommer någon svallning och ibland får jag ett damp anfall. jag känner igen symptomen. och jag pratar inte om klimakteriet.

DET LÖÖSER SIG, DET GÖR DET ALLTID!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, njä, vet inte om jag vill dela med mig av mina fina muffins... Men är du riktigt snäll så skulle jag kunna spara en till dig! =)
Puss

2007-09-23 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0