fläderblomssaft

shit! jag har blivit beroende av dig. "He's tried to make me go to rehab, I wont go, go, go."

kl 10.09 - har redan spenderat 410 spänn plus busskostnader. men lätt värt det. nu jäävlar!
gick lite vilse i svedala men tur man kan ringa en svedalabo och få en korrekt beskrivning. hann med bussjävelen för jag har sån tuur. och när allt verkar bra. kommer jag på att jag glömt mina nycklar! shiitmään. ringer mamma och nästan gråter för allt går fel och hon säger challan har nyckel till vårt hus. ringer henne, hon är hemma! puuuh.

irene kom i min kassa idag . hon sa till sina andra utvecklingsstörda polare "jag går i denne kassan! hon och jag känner varandra!" haha sööt. (bildligt talat) osså sa hon mina naglar va fiina. då blev jag glad. fast de mesta hon säger gör mig glad.

sen kom marcus, favorit nästkusinen. vi lyser alltid upp när vi ses. jag stängde min kassa för att prata lite med honom och sen när han går så kramar han mig. mitt på AG bland allt folk. haha trodde 14 åringar tyckte sånt va piiinsamt. men inte mig emot.

trevlig helg! trevligare än nånsin nästan, om man inte räknar förra gången som slår allt i alla kategorier. men en seriös cup, som vi floppa totalt i men oj så roligt jag hade endå. =) äntligen har vi ett bra gäng, inget snack o sura miner. göött! synd zlatans mål inte gälldes, då hade jag vunnit potten.

vet varken ut eller in. vad ska jag göra? saknar dig men så fort jag tänker på dig så känner jag ilska och blir äcklad.

glöm inte bi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0