en styck stor kaktus

idag mår jag inte alls bra. något är fel på mig det vet jag. men vad, det vet jag inte. satt i telekö till värdelösa vårdcentralen i en halvtimme igår. "du är nummer.. ETT i kön" jag slår vad om att sköterskan sket i att svara i en halvtimme. satt säkert och beklaga sig inför sin kollega om sitt värdelösa sexliv.  jag bara sover och sover, nu har jag druckit en dubbelt så stark kopp kaffe som man ska, känner mig lite mer speedad nu.

lång dag idag. jobba till kl 19 sen dirr till träning med grabbarna, sen dirr till föräldramöte med de härliga föräldrarna. ska bli mysigt. =) berätta om hur dom sköter sig och dela ut uppgifter till dem. vilka dom tar med glädje. aldrig vatt med om så goa föräldrar.

mamma får spela in idol och DH till mig. viktigt, viktigt.

ps. är victoria beckham den nya jessica simpson? ganska säker på att dom har klonade hjärnor. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0