bråhögskolans matsal

haha fått sms från två grabbar idag. dom är ganska roande, inte att dom är sjuka men att dom e så gulligt förvirrade. "jag kommer inte på träningen idag för jag är sjuk" sen 1,5 timme efter  "det var jag som skickade sms innan, Andy"  och sen kom "hej jag kan inte komma idag för jag är förkyld." och tre sekunder efter "från robban" hahah och det roligaste är att jag har ju deras nr inlagda. slöseri på sms.

resan kommer inte alls bli som jag hade tänkt mig och resfebern har kommit redan innan jag bokat. lyckat! men att resa så långt och behöva byta plan osv kommer bara bevisa att när de väl gäller, då är jag inte så yr och förvirrad som så många påstår. ni ska allt få se! mahaha

äntligen har lugispöket försvunnit.

jag klarade mig inatt, de va ingen man i garderoben eller under sängen som kröp fram för att mörda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0