ahlgrens bilar

ah äntligen finns det någon jag bara kan ringa när jag inte kan komma och personen svarar bara "de e lugnt louise, jag styr upp det" osså kan jag lita på att han gör det också. inte som innan. gå med en känsla i magen att man lämnat nått i nån man inte litar pås händer.

fan va nervös och orolig jag va igår, får ett sms "förlåt att jag inte ringde men jag ligger på sjukhus nu" jaha! "vad har hänt?" frågar jag. "dom tror jag kan ha hjärnhinneinflammation" ball! sitter som på nålar till kl 12 på natten för att få veta resultaten av röntgen och prover. men inget sms. fick snällt somna ovetandes. men vaknade på morronen av ett sms där det stog att det inte var det. PUH!

"If I ever woke up with a dead hooker in my hotel room,
Matt would be the first person I´d call."
- Ben Affleck
knaasigt uttalande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0