when you believe

"äntligen tisdag då e det TRÄNING!" så heter en av min grabbar på msn just nu. måste va så att han längtar till träningarna pga att han saknar mig. en annan ringde mig innan och sa han ville stå i mål idag, vilket är bra eftersom vi inte har någon målvakt. hoppas han är en naturbegåvning.

jag får panik, rensade ju ut kläder för bara nån vecka sen och ändå ligger det tre höga staplar med kläder på mitt golv som inte har någon plats. likt uteliggare utan någonstans att sova. tycker synd om mina kläder och de gör också så att det ser otroligt stökigt ut här. jag hade väldigt gärna haft en stor walk in closet.


snart är det väl tid att börja skriva önskelista till julafton. lord! vad ska man tvingas att önska sig i år? det enda jag kan komma på just nu är en walk in closet. och fred på jorden och tur i kärlek. ja, jag inser hur svårt det kommer va för er att slå in något av det i paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0