what if God was one of us

just nu känner jag att jag inte har koll på nånting. tankarna snurrar i huvet så jag får huvevärk. egentligen vill jag bara dra täcket över mig och hoppas att ingen ska hitta mig. jag förstår ju att jag inte kan göra detta, har ett visst ansvar. men ibland känner jag mig så fruktansvärt ensam, fast jag inte är det.

suttit i telefon mesta delen av kvällen, allt för Gud. ja nästan iaf. pga att halva mitt lag är på konfirmationsläger och inte kan vara med på matchen. men robert sjöberg är en räddare i nöden. förser mig med spelare så jag klarar mig. fast har ännu inte fått tag i alla pojkarna men kvällen är ung! annars så får vi gå runt på tre nånstans. det lööser sig, det gör det alltid.

innebandy hela dagarna, hela helgen.
blir nog mest skit av delar av det, men så är det när gud får bestämma. trötta spelare på sönda är väl mitt straff för jag syndat när jag åt en kyss varje dag förrförra veckan. denna smörsmakande delikatess! han straffar mig inte med lite extra fett på magen, nä! han ska straffa mig där det gör som ondast, när det gäller mina grabbar. som man bäddar får man ligga!

visste du att...
...haremsdamerna i gamla turkiet målade sina naglar röda när dom hade mens. för att slippa besvärande förklaringar när sultanen skulle välja dam för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0