våran hemlighet

ja det är inte lätt när man ska överträffa dina presenter. men jag antar utmaningen och gör mitt bästa! btw så kom biljetterna idag. dom är snabba på SJ må jag säga!

jobbat idag. man tar vara på stunderna när man jobbar så lite. haha nu va jag rolig. nä jag tar inte vara på stunderna. men idag så tjuvstarta jag på vecka 43 och sa "ha en bra dag!" till alla kunder. utom en tant som jag inte tyckte om riktigt. lite olika reaktioner fick man. vissa sa "tack detsamma" och hade ett leende på läpparna medan dom packade ner sina varor. andra muttrade något som lät som "hummff" och nån annan blev lite mållös "ööh öh.. öh. tack"

pia - du förtjänar att få en tialott idag louise, så duktig som du varit.
jag - varför har jag vatt duktig?
pia - sagt ha en bra dag till alla?
jag - ja okej, men jag glömde ju låsa lådan helatiden.
pia - ja det är klart, du ska inte ha en tialott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0