the winner takes it all

mina stjärnor vann idag! :D stooolt som tuppen! 5-2. asbra spelat. de hade lite respekt för de välvuxna palmstadarna innan start. "louise, dom har skägg"  men vem kissade på vem?
25-0 blev p92s match, jag sa till lundahl att han förstört mitt tidsschema, då ställer han sig och skriker över hela bråhög  "grabbar! snabbt ut från planen så vi inte förstör louise tidsschema ännu mer!"

tycker att domarstandarden har sjunkit i stanstad. det är synd, för jag blir så irriterad.

jag har fått tvångstankar. men inte den vanlga sorten, att man måste tvätta händerna var tionde minut eller knacka i listen 100 ggr innan man går in i ett rum. osv osv.

nä, jag har börjat känna att jag måste ta en rullande boll varje gång jag ska ta en boll under en övning, under spel är det inga problem ju. men igår kom jag på mig själv med att jaga bollar långt bort när det låg fina stlla bollar bredvid mig. emmie hjälpte mig dock lite när hon märkte vad jag sysslade med och började putta på bollar. snällt mot min mentala hälsa må jag säga.


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jadu, hon är min kompis här hon:)

2007-10-28 @ 09:07:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0