still waiting

idag satt jag och hade hur tråkigt som helst på jobb. ni vet, satt och snurra på stolen och hissa den upp och ner. vi har fått nya tavlor i kassorna så jag roade mig även med att rita häxor och pumpor på den. men som triss säger "plötsligt händer det". jag tittar upp och där kommer paula pennsäter mot min kassa och ler världens största leende. hon hade jättesöt frisyr och såg allmänt oförskämt fräsch ut. sen börjar hon lägga upp varorna, men inte en streckkod va på rätt håll! meen vem bryr sig när det är en kändis.


jag satt och grimaserade till anneli i kassan mittemot men hon såg inte vem det va, inte patrik heller som gick förbi med sina coca cola saker. är det bara jag som läser se&hör? ni kankse vill veta vad hon handlade? jag la några saker på minnet. kyckling, godis, barnvälling och sallad mm.. knasigt. helt vanliga saker som vi vanliga dödliga också handlar.

som den kändiskåta människa jag är så lyste hon upp min dag.

idag va det pancakes till middaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0