mama I'm a big girl now

igår gick den gamla hairspray på tv (1988). ricky lake spelade den knubbiga huvudrollen. jag kom in mitt i filmen men tror inte den hade varit bättre om jag sett den från början. riktigt dålig story och ännu sämre skådespelare. ricky lake kommer undan min kritik för hon är så söt och knubbig.

statister ska ju vara en utfyllnad i bakgrunden och när man börjar lägga märke till deras dåliga skådespeleri och stör sig på det filmen igenom. då undrar man varför ingen ringde mig?

jag tror nog att min insats i trollpjäsen i andre klass var bättre än deras. jag var så proffsig, det var en scen där jag skulle äta min lärares otroligt torra lussekatter och säga något i stil med "oh! mm va goda, jag äälskar lussekatter!" och sen fortsätta dialogen, gjorde detta utan att avslöja vad jag egentligen tyckte. sen gick jag runt med en torr degklump i kinden tills jag fick gå ut och spotta.

http://www.youtube.com/watch?v=aKGrXr6zNws


Kommentarer
Postat av: taip

men den nya hairsray är sjukt bra :D

2007-10-26 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0