love is gone

kom in i lunchrummet och där står en väktare och försöker förstå kaffemaskinen.
jag - hej vad gör du här?
han - haha jadu, mitt jobb är faktiskt att stå och vakta en dörr.
jag - jaha... (lång tystnad) vilken då?
han - den vid förbutiken.
jag - (lång tystnad) varför då?
han - haha! du frågar rakt på sak! jag gillar det! blink

jag vet inte ens varför jag började prata med han men jag är för nyfiken av mig. konstig va han iaf.

msn konversation:
- e du berusad?
- nä, varför skulle jag va de?
- vet inte, du verkar helt yr...
- mhm... brukar jag inte va de?

snart är det lördagens höjdpunkt! svenssonsvensson! jää sen ska jag sy en klänning.

Kommentarer
Postat av: Cupcake

awww vilken gullig bild!

2007-10-23 @ 09:56:53
URL: http://alltochlitetilll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0