love in the first degree

satt fridfullt i min kassa och sa ha en trevlig helg till alla och kände plötsligt en sjukt äcklig doft som jag kände igen. tittar bort mot min lilla kö och får syn på svintomannen! han som skällde ut mig som jag skällde ut tillbaka för några weeks sedan som tydligen är lite farlig. hur har han mage att ställa sig i min kassa igen! shit!, tänkte jag, vad ska han nu ta sig till? jag såg framför mig att han tog fram en kniv och skar upp min hals precis när jag skulle säga ha en trevlig helg. men så blev inte fallet! han frågar istället om jag har mycke pengar i min kassa och när jag säger "vet inte" så brusar han upp "vet inte?! vadå veet inte?! det måste du veta. har du mycket pengar i din kassa? vavav?"

antar att han planerar att råna mig nästa gång.

träffade även irene och hennes följeslagare gittan ,i rullstolen, och bosse, puttandes.

jag - nämen ska ni gå och handla nu när jag slutat, va tråkigt.
irene - nä vi ska inte in där, vi ska till tårtesset och fika.
jag - jaha! gott!
irene - ja får vi inte fika där ELLER?!
jag - jo jo, visst. ööh. ha en trevlig helg!

damp! hon hade en dålig dag idag, synd inte hon gör som haremsdamerna då och målar sina naglar så man vet om man ska prata med henne eller låta bli. hon kunde målat i svart.


jag är så sjukt... hittar inte ord. förvirrad? besviken? arg? orolig? lessen? finns det ett ord för alla dom ihop så menar jag det ordet. klump i magen med. hoppas inte det blir en snefylla idag och det slutar med att jag sitter o bölar.

Kommentarer
Postat av: Sherm

Inte böla. Du är kung

2007-10-20 @ 04:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0