"kör henne i gumpen"

jag spår i mina theblad att "vi ses på mcdonalds" är påväg att bli det nya "vi ses på bråhög".

av olika anledningar är jag lite allmänt insatt i nordkorea och jag har hävdat länge att deras diktator är nutidens hitler. står fast vid detta. mannen styr sitt land med järnhand och familjer är bara tillåtna att förbruka så mycket el som en vanlig glödlampa behöver och de får typ en handfull med ris om dagen.

läste precis på aftonbladet att nordkorea och sydkorea ska sluta fred och att deras ledare efter några dagars möte skakat hand och gjort nån jävla listjävel på vad som ska hända i framtiden. jag vill iaf hissa en röd flagg eller hur man nu säger haha för detta var ju faktiskt nästan precis vad som hände när hitler skrivit på något papper om fred. vilket ledde till att han gick in i polen. jag misstänker iaf att nordkoreas lilla pygmé till diktator har nån evil plan. btw så använder han alltid platåskor. mahaha! tycker nån kan skjuta han innan det är försent. får man skriva så?

pssst! som som dom skriver i veckorevyn "glöm inte var du läste det först".


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article929660.ab

nu ska jag gosa ner mig med en kopp kaffe och glo på greys och lägga av nån liten tår.

Kommentarer
Postat av: Ida

Shit va du kan :)

2007-10-05 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0