i have a dream

igår natt drömde jag att jag och charlotte var med i något som verkade va en fröken sverige tävling. vi blev intervjuade och sedan sa de vem som gått vidare.

jag - dom har inte sagt mitt namn än
challan - nä, du har inte gått vidare, men nu ska dom säga mitt namn.
jag - dom sa inte ditt namn =/
challan - nä, nu går vi!

sen grät vi och flydde ut i regnet till en pub. där stötte vi på nina och linda haha och nina snodde ett paraply där.

nina - kostar paraplyerna nåt?
mannen - jaa såklart.
...
jag - vad kostade paraplyet?
nina - inget.

sen vaknade jag
     

vem kan rösta ut sånna snyggingar?
för mig är det en gåta.

Kommentarer
Postat av: taip

haha kan jag inte heller förstå!

2007-10-27 @ 12:37:52
Postat av: nina

haha, vad är detta för sjuka drömmar du har, louise? att jag snor paraply, haha. jag vill också dröma sånt :)

2007-10-27 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0