I can´t smile without you

det är ganska synd om skådespelarna i days of our lifes. ingen talang och de är fast i samma jävla dag i flera weeks i sträck. jag undrar hur många timmar deras dygn har i deras värld. de kommer ingen vart med sina liv och de har olika kläder varje timme. tur för dom att de säkert är sjukt överbetalda.

med min första lön från bigbowl köpte jag mig en digitalkamera och en symaskin. för att fira liksom. "jeej jag är rik" aldrig använt symaskinen, förrän idag. kände att det var dags! åkte till AGs och köpte kardborreband (stavas? ser ganska rätt ut haha) och drog fram manualen, trädde i tråd och spolade tråd. sedan sydde jag om min kaptensbindel. enulf har så smala armar att den trillar av honom. resultatet blev asbra och jag fick beröm på träningen hihi.

var även en sväng på systemet idag, midda imorron ju, måste ha något att skölja ner med för det är challan som lagat mat. haha men hoppas att ann hjälpt till. jag känner mig alltid så vuxen när jag går ut från systemet med mina påsar. jag kan göra vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: Karin

söt nja haha

2007-10-18 @ 19:35:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0