have a nice day!

ALLT RÖTT HAR BLIVIT BLÅTT



känns underligt. lite sorgset, jag tycker att jag passar bättre i röd, eller så är det för jag tycker att rött är så jävla mycke snyggare än blått. men det är bara att bita i det sura äpplet och dra på den blåa uniformen.

stod och läste på infopappret om idag, började gå och mötte louise i gången medan jag skrattade för mig själv. det stod att vi skulle stå i fina led och klappa när vip-kunderna kom in. löjligt tänker jag!
- vad är du så glad för?
- haha jag är inte glad, mer ett vad-pinsamt-löjligt-skratt.

att dom inte kan hitta på något eget, härma telenor sådär.


Kommentarer
Postat av: Madde.

Haha , klart jag kommer ihåg dig.. Fan de va länge sen.. ;)

2007-10-24 @ 18:46:53
Postat av: Madde..

måste bara fråga, var i tusan jobbar du på city gross ? =P Jag jobbar också på city gross.. =) Haha..

2007-10-24 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0