förr i tiden

ja! sverige gör något bra för en gångs skull. nu ska det bli obligatoriskt att gymnasielinjer ska innehålla historia. historia är viktigt. historia var mitt favoritämne, strax efter bild då...

en gåta gott folk!

Du är ensam i ett rum utan någon utväg alls, inga dörrar, inga fönster, inga hål, eller något liknande. Du kan alltså inte komma ut. En kran är på. Om 3 minuter kommer rummet vara fyllt av vatten och du kommer drunkna. Det enda du har är kläderna du har på dig, en säng, en kvast, en penna och en bok som handlar om insekter. Vad gör du för att rädda dig själv?

ska vi se ikväll om mina begåvade grabbar kan den + några andra klurigheter, kan ni?
vet att ingen brukar svara på mina indirekta frågor men jag tyckte denne gåtan var rolig. hoppet är det sista som lämnar en människa haha

Kommentarer
Postat av: linda

berätta berätta..

2007-10-30 @ 22:17:32
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0