faith

sitter och kollar på klippen från idol i fredes. jag vet att ingen håller med mig och kommer tycka jag är knäpp men jag tycker iaf att evelina är asbra. jättesynd hon åkte ut, precis som gathania som verkligen blev bättre och bättre. förstår inte vad det är med sverige, tjejerna faller som furur och killarna står upp. insane!

sam? han är årets jens, losern som ingen vill ha där men som de idolhatande kioskmongona i sverige röstar frenetiskt på för att jävlas med oss. det ser ut som killen bajsar när han "sjunger", med sin ormliknande väsande röst. förstör låt efter låt. han är i helt fel program, han borde sitta i svt och gissa bajset eller anlitas som straff till alla som inte blir bakis. de tvingas sitta i ett rum, fastspända och med tändstickor vid ögonen.

if you´re going through hell, keep going.
- walt disney

nu ska jag ringa farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0