don´t look back in anger

   

jag blir så arg!
jag visste nån skulle dö i greys, men misstänkte fanemig inte meredith. det kan ju inte vara hon. huvudpersonen dör inte i serier, och gör den det så är det jävligt korkat eftersom de dödar sin egen serie. hur många fortsatte titta på OC efter att marissa dött? okej, man kanske kollade då och då, men inte var det samma serie längre. det var en dödsdömd serie. nä! jag gör som izzy och tror på att meredith ska klara sig. de vill bara skapa lite spänning.

idag kom tårarna när dr mcsteamy la sin tröstande hand på dr mcdreamys arm. 
skrev jag det rätt nu? blandar alltid ihop.

jag tycker att om det är någon som får någon att må bättre än någon hade gjort utan personen, då ska alla va glada för dens/dess? skull. jag märker ju att det inte är så.
det där kan tolkas på ett annat sätt än jag menar men jag menar det mest på ett sätt och lite på det andra sättet. så egentligen spelar det ingen roll hur det tolkas.

jag tänkte att det var tid för lite förändring här. och har kommit på ett nytt system. jenny märkte att jag ändrat stil en gång, märker hon vad det är denne gång? hihi. jag har inget liv.

Kommentarer
Postat av: Sherman

Dina dockor är läskiga :S

2007-10-07 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0