det går väl an

svarade i telefonen "hej och välkommen till AGs det är louise!" det där med att lära gamla hundar sitta.

vad ska du bli när du blir stor? innan var florist nr ett men det la jag ner ganska snabbt. ingen direkt framtid i det yrket. får man jobba röven av sig alltid när det är viktiga dagar, som julen. och jag känner som jenny, att det viktiga i min framtid är familj och barn. då kommer jag vara lycklig. då kan man inte jobba på julafton.

men för att försörja en familj och kunna ge mina barn allt jag vill dom ska ha så måste jag ha ett jobb och inte bara va housewife. (okej om jag hittar en målare med svartjobb, men jag hade nog klättrat på hans målade väggar efter ett tag) och vill inte dö på gross, nä har begränsat mig till två yrken i think.

AD och något med barn. men jag vill inte jobba som lärare eller dagisfröken. vad finns det annars för alternativ med barn? humm.. AD verkar intressant och kul, något at utvecklas inom kanske.

jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0