credit card

ledig idag. började dagen med att hjälpa pappa att flytta ur skräp ur garaget. "akta dina naglar, du kanske ska ha handskar?"  säger pappa. lite skitig blev jag och trött i mina armar som jag misstänker saknar en del muskeltrådar. men sen körde han mig till malmö för jag ville spendera min lön.

sms skickande
- ska du handla cigg eller?
- nä lunch faktiskt! stalker!
- haha såg du mig inte när jag smög i buskarna?


dagens dumheter blev en röd vinterjacka, två halsband, två små roliga saker i form av en söt sjöhäst och en jordgubb, ett par örhänge, en stickad tröja/klänning, ett diadem.
var är mina skoor? jag är antingen blind eller bara jävligt kräsen.


träffade pillan och marie från jobb på triangeln. trevlig överraskning. =) är det bara jag som inte tycker det är konstigt att gå själv och shoppa? jag gillar att gå själv, får mer gjort då och slipper vänta på nån annan. kanske är något av en enstöring, men bara jag trivs så är jag glad.

när jag kommer till stp så gör jag något direkt motbjudande. går in på lidl och handlar priserna till kvällens tävlingar på träningen. dom är värda att ha lite kul, förutom sjukt bra match i helgen så har dom faktiskt lov också. åh loov! tänk när man hade sånna lyxsaker för sig. haha

Kommentarer
Postat av: linda

jag handlar också själv.

2007-10-30 @ 18:48:10
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0