chunky monkey

nu är det oktober.

trodde det skulle bli mys idag, men som tur var läste jag i min kalender att jag ska ju jobba. tog ju liselottes tid. pengar till mig och hon får umgås med sin sjuka hund. win-win situation. man ska vara mot andra så som man själv vill bli behandlad.

allt blev så feel och jag blev så lessen. men du fick mig och skratta igen och det betyder mycket.

var inte alls beredd på att du skulle ringa, varför svarade jag? märkligt. visste inte alls vad jag skulle säga, jag ville inte säga något egentligen. som alltid blev det att jag tände till och höjde rösten. det kommer alltid va så. det får du bara acceptera. det beror på att jag irriterar mig på dig och sånt du säger. som tur var hade jag ett stöd i den andre telefonen. tackar zeus (gudarna) för att du finns där.

nu ska jag skumma igenom min blogg för att se vad det är för skånska ord och slang som challan pratar om.

 

det är oktober hela månaden.

Kommentarer
Postat av: pillan

oktober hela månaden ; )

2007-10-01 @ 22:59:08
Postat av: Johanna

hahaha japp hela månaden minsann...

2007-10-02 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0